Leveranciers

Op al onze offerte aanvragen en/of opdrachten zijn de Algemene Inkoopvoorwaarden van OGVO van toepassing, gedeponeerd onder nummer 41064644 d. 23-07-2014 bij de Kamer van Koophandel

Klik hier voor onze Algemene Inkoopvoorwaarden (PDF)

Factuurgegevens

Om een efficiëntere verwerking en betaling van de inkoopfacturen goed te regelen, kunt u alle facturen die betrekking hebben op Onderwijsgemeenschap Venlo & Omstreken (OGVO) of één van de drie campussen Blariacumcollege, College Den Hulster en het Valuascollege sturen naar het volgende postadres:

  • Blariacumcollege, t.a.v. crediteurenadministratie, Postbus 270, 5900 AG  Venlo
  • College Den Hulster, t.a.v. crediteurenadministratie, Postbus 270, 5900 AG  Venlo
  • Valuascollege, t.a.v. crediteurenadministratie, Postbus 270, 5900 AG  Venlo
  • OGVO Centrale Service Unit, t.a.v. crediteurenadministratie, Postbus 270, 5900 AG  Venlo

Indien u de inkoopfacturen rechtstreeks naar de betreffende campus stuurt, kan dit onnodige vertraging in de betaling van uw factuur veroorzaken. Als u uw factuur al digitaal aan ons stuurt, wilt u dan gebruik maken van ons mailadres: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.?